cafeneaua nescafe 2

Nescafe isi transforma consumatorii in barista (studiu de caz)

admin_perceptum Blog Leave a Comment

Consumatorii care s-au plictisit sa stea la coada pentru o cafea sau care nu au timp sa consulte meniuri complicate si sa dialogheze cu un barista – care se gasesc in majoritatea cafenelor in prezent – au acces la o noua experienta, disponibila momentan doar in Canada. Mai exact, Cafeneaua Nescafe ii incurajeaza pe cei din segmentul ”millenials” sa testeze gama Sweet&Creamy intr-un spatiu care imita cafeneaua clasica, fara barul propriu-zis si agitatia aferenta.

Pentru a intra in cafenea, clientii trebuie sa aiba la ei un pliculet Sweet&Creamy, care odata scanat pe iPad le permite sa intre in spatiul Nescafe, printr-un cod secret primit in urma scanarii, care deschide usile. In interior exista Internet gratuit (Wi-Fi), prize pentru incarcare, muzica in background si canapele si fotolii confortabile. Punctul central in jurul caruia s-a creat conceptul este pliculetul de Sweet&Creamy adus de fiecare client, care se transforma in cafea prin intermediul unuia dintre cele 12 dozatoare de apa fierbinte.

Consumatorii pot bea cafeaua dintr-o cana stilizata pe care se afla inscriptionat, intr-o varianta anagramata, unul dintre cele mai comune 50 de nume, la alegere. Cei care vor sa impartaseasca experinta pe retele sociale sunt incurajati sa foloseasca hashtag-urile #nescafeca si #taproom.

cafeneaua nescafe

Exista incepatori in ale cafelei. Inca nu s-au prins ce fel de sortiment prefera, inca nu sunt familiarizati cu acest obicei. Astfel, conceptul a fost despre crearea unei experiente simple, degajate, spre deosebire de cafeneaua clasica, unde gasim meniuri foarte complicate si poate fi o experienta obositoare. Ideea a fost sa transmitem cat de simplu poate fi sa primesti o cafea excelenta, consistenta” – Deana Zaghloul, Senior Marketing Manager la Nescafe.

Experienta Cafenelei Nescafe este evolutia fireasca a programului de sampling Sweet&Creamy, desfasurat in 2016 de catre companie, care a celebrat relansarea produsului. Alte elemente ale campaniei, in acest an, includ livrarea de continut digital, de social media, si un microsite, dezvoltat in parteneriat cu influenceri din Toronto, video-uri online sustinute de media platita si un geofiltru Snapchat, disponibil doar in Cafeneaua Nescafe.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *