Screen Shot 2016-03-08 at 00.33.57

Online tool: Tom’s Planner

admin_perceptum Blog Leave a Comment

Tom’s Planner Tom’s Planner este o aplicație ce te ajută în planificarea de evenimente, oferindu-ți posibilitatea de a crea diagrame GANTT online. Cu ajutorul acestui serviciu, definitivarea unui spreadsheet cu programul proiectului tău se transformă dintr-un proces laborios într-o activitate simplă. Tom’s Planner combină ușurința folosirii spreadsheet-urilor cu abilitatea de a concepe și edita prezentări grafice. Caracteristici și Beneficii: Ușor …

11

Cea mai impresionanta campanie de Craciun

admin_perceptum Blog Leave a Comment

In preajma sarbatorilor incercam sa dam timpul inapoi, sa ne amintim de copilarie, de lungile liste de cadouri pentru Mos Craciun, de cum stateam langa brad pentru a-l vedea pe Mosul si cum ne bucuram cand vedeam dimineata cadourile langa pom. Nostalgia pe care ne-o trezeste Craciunul a fost inteligent transpusa printr-o campanie de marketing menita sa castige si sa …

Screen Shot 2016-03-08 at 00.38.34

Klear.com – Tool pentru marketing inteligent

admin_perceptum Blog Leave a Comment

Klear.com este un serviciu util pentru monitorizarea performanțelor în social media, ce te ajută în luarea de decizii strategice prin crearea de rapoarte, măsurarea KPI-ilor, urmărirea rezultatelor campaniilor și multe altele. Cu ce este acesta diferit de alte servicii similare de pe piață? Are o interfață user-fiendly și furnizează servicii unice. Cu ajutorul său poți găsi online, mai ușor, persoane …

Virality-580x300

Cum construim continut viral?

admin_perceptum Blog Leave a Comment

Anumite postări sunt create în mod intenționat cu scopul de a deveni virale, în timp ce altele sunt coincidențe fericite. Părerea generală este că procesul prin care anumite postări devin virale este unul destul de haotic. Totuși, există o serie de similarități observabile între toate acestea. Dacă vrei să creezi conținut viral în campania ta, iată câțiva pași pe care …

vr

Creativitatea in marketing dusa la un alt nivel

admin_perceptum Blog Leave a Comment

Inovațiile în tehnologie sunt repede adoptate de marketeri și utilizate în crearea de campanii unice. După exemplul GoPro care a revoluționat modul în care sunt produse atât reclamele cât și conținutul pentru social media, Oculus Rift, headset-ul de realitate virtuală, promite schimbări majore în modul în care companiile se adresează clienților lor. Ideea posibilității de a crea povești experimentate la 360 …

Instagram-Boomerang-1.0-for-iOS-iPhone-screenshot-001

Boomerang, o noua aplicatie lansata de Instagram

admin_perceptum Blog Leave a Comment

Indiferent ca te afli in oras cu prietenii, la birou sau in calatorii, iti poti impartasi momentele frumoase cu cei dragi, intr-un mod inedit. Instagram a lansat pe 22 octombrie Boomerang, o aplicatie care a atras utilizatori din intreaga lume datorita versiunii scurte si atractive a unui video format dintr-o serie de fotografii realizate in miscare. Boomerang a fost gandita …

facialrecognition

Image Recognition – o noua tendinta in marketing

admin_perceptum Blog Leave a Comment

Tehnologia avanseaza continuu, iar noi, oamenii de comunicare si marketing, stim cel mai bine ca trebuie sa fim mereu pusi la curent cu noutatile din tehnologie pentru a tine pasul cu tendintele globale. O noua tehnologie isi face simtita prezenta si in Romania, devenind un instrument ce atrage atentia tuturor marketerilor: image recognition. O inovatie ce defineste marketingul contextual, care …

mobilegeddon2-ss-1920

Mobilegeddon – sfarsitul unei ere

admin_perceptum Blog Leave a Comment

Ziua de marţi, 21 aprilie 2015, e una specială pentru online-ul global. Marele Google s-a jucat puţin cu algoritmul motorului de căutare şi a lovit în plin site-urile non-responsive. E drept că a fost un atac cu somaţie, întrucât acum două luni a anunţat ce fel de modificare va avea loc, însă chiar şi în aceste condiţii există plângeri. Cunoscut …

Portret_van_een_man005

Emotiile castiga in fata ratiunii

admin_perceptum Blog Leave a Comment

Cu siguranţă vrei să obţii rezultate foarte bune cu un buget redus de marketing. Toţi îşi doresc asta, dar puţini înţeleg că este mai simplu decât şi-au imaginat să obţină o creşterea vânzărilor doar prin oferirea unor experienţe noi consumatorului. Da, astăzi vorbim despre brand experience, o componentă a brandingului care reuşeşte să îţi aducă profit cu investiţii relativ mici. Dacă …