shopping

Ajutor la shopping: 8 trucuri de marketing la care sa fii atent

admin_perceptum Blog Leave a Comment

Stiati ca rosul are influenta asupra clientilor din restaurante si asupra celor care ies la cumparaturi? Sau ca oglinzile din unele magazine si sistemul de iluminat din cabinele de proba sunt special realizate pentru a ne face sa cheltuim mai mult? In 15 ianuarie au inceput reducerile de iarna cam pe tot mapamondul. In Romania s-a dat startul mai devreme. …

yahoo-se-schimba-in-altaba

Yahoo! dispare! Dar apare … Altaba. Care este strategia

admin_perceptum Uncategorized Leave a Comment

Probabil ati auzit vestea: Yahoo! nu va mai exista, cel putin nu sub acest nume. Va fi inlocuit cu…Altaba. O combinatie, pare-se, intre Alibaba – compania la care noua Altaba va detine un pachet semnificativ de actiuni – si cuvantul “alternative”. Cei de la Yahoo! nu au dat prea multe detalii legate de aceasta re-branduire. Ce sa intelegem din aceasta …

Legile marketingului digital in 2017

admin_perceptum Uncategorized Leave a Comment

Ce trebuie sa stie antreprenorii pentru un ROI consistent Anul 2016 s-a terminat cu o statistica proasta pentru firmele din Romania: ultimul loc in UE la promovarea afacerii pe Internet. Cei care nu recupereaza terenul pierdut in 2017 vor pierde multe oportunitati, cuantificate in acest moment mai ales prin viteza de adaptare la schimbarile tehnologice. Fie ca vinzi miere sau …

DSC03642

DreamOC aduce factorul “wow” in comunicarea brandului Castrol, la Autonet Mobility Show 2016

admin_perceptum Uncategorized Leave a Comment

Cel mai important eveniment de tehnică auto din România, desfasurat in luna mai la Cluj, a avut un public exigent, cunoscator, deschis catre noutate si tehnologie. Pornind de la specificul expozitiei, dar si al vizitatorilor, Perceptum a conceput strategia de prezentare a brandului Castrol in cadrul acestui eveniment. Instrumentul principal de angajament si cel mai puternic diferentiator de brand a …

marketing-board-strategy

2016 este anul tau pentru ca…

admin_perceptum Blog Leave a Comment

Experienta consumatorului si calatoria sa de cumparare sunt, din ce in ce mai intens influentate de continut. Mai mult decat atat, insatiabila apetenta a publicului pentru comunicarea online forteaza brandurile sa gaseasca solutii noi si originale pentru a face mesajul lor inteles, crezut si mai ales memorabil. 2016 este anul marketing-ului de continut. Dintre strategiile de continut castigatoare, una pare …

What-is-Experiential-Marketing

Marketingul ca experienta

admin_perceptum Uncategorized Leave a Comment

Ziua obisnuita a oricaruia dintre noi include, inevitabil, o cantitate semnificativa de publicitate. Aceasta poate veni sub forma afiselor si bannerelor pe care le vedem pe strada, sau a mesajelor mai mult sau mai putin transparente pe care le primim pe paginile de socializare. Unele studii spun ca vedem intre 250 si 300 de mesaje ale brandurilor in fiecare zi, …

12825450_1072531026123798_397384897_n

Era Consumerismului a trecut. Traiasca Era Consumatorului!

admin_perceptum Blog Leave a Comment

Ai un business, ai un produs, ai un consumator avid care a pornit la vanatoare printre rafturi. Calatoria lui de cumparare e scurta si intensa. Rand pe rand, produsele lui preferate cad doborate in cos, apoi in plasa. Victoria e intotdeauna a lui, a consumatorului. Cum faci sa te infrupti si tu din victoria lui? Sa transformi produsul tau in …

12804266_1072309606145940_2066858293_n

Studiu de caz Video Marketing – Budureasca

admin_perceptum Uncategorized Leave a Comment

Context Producatorul de vinuri Budureasca cauta sa se diferentieze de competitie si sa atraga distribuitori si parteneri, in cadrul targurilor si expozitiilor nationale si internationale din segmentul HoReCa. Acestia isi doresc un mod prin care sa prezinte istoria brandului, dar si calitatea si consecventa lui. Campanie Perceptum raspunde nevoilor brandului, construind si implementand o strategie de video marketing pentru Budureasca. …