oameni marea britanie

Specialiștii de marketing străini, din Marea Britanie, îngrijorați cu privire la Brexit

admin_perceptum Blog

Doar 38% din cetățenii UE care lucrează în marketing și industriile creative din Marea Britanie spun că vor rămâne să lucreze aici după Brexit, potrivit unui sondaj realizat de Centaur. Potrivit aceleiași cercetări, 31% din cetățenii UE din aceste domenii au declarat că vor părăsi Marea Britanie după Brexit, în timp ce 31% încă nu s-au hotărât. Cercetarea – făcută …

testimoniale

Top 9 Strategii de Marketing în 2018 (partea a doua)

admin_perceptum Blog

Începem partea a doua a topului nostru de tendințe în marketing cu… 5. Generația Z Este cunoscută și ca iGeneration, post-millenialii sau Generația Homeland – formată din cei mai tineri consumatori cu venit disponibil, respectiv cei născuți la sfârșitul anilor 1990, până spre mijlocul anilor 2000. Mai exact, cei mai ”bătrâni” reprezentanți ai acestei generații au acum 20 de ani. …

online-marketing

Top 9 Strategii de Marketing în 2018 (prima parte)

admin_perceptum Blog

A fi la curent cu cele mai noi tendințe de marketing este obligatoriu pentru un profesionist. Cei mai buni specialiști se uită în viitor pentru a previziona comportamentul de consum. Dacă poți să identifici tendințe și să operezi schimbările necesare în strategia de marketing, asta îți va oferi un avantaj competitiv. După ce am analizat opinia a zeci de experți …

localizare continut

Localizarea conținutului, strategie eficientă de marketing pentru multinaționale

admin_perceptum Blog

Specialiștii de marketing investesc tot mai mult în localizarea conținutului către un public-țintă internațional. Potrivit unui studiu realizat de Smartling, în 2016, sumele totale pe care companiile le-au investit în traducerea și localizarea mesajelor de brand, respectiv a conținutului, au crescut de la 22 de miliarde de euro în 2010, la peste 32 de miliarde de euro în 2015. Localizarea …

reclame cinema

Audiența captivă, argumentul brandurilor pentru publicitatea la cinema

admin_perceptum Blog

Peste 600 de milioane de persoane își blochează reclamele pe propriul desktop, laptop sau dispozitiv mobil, arată datele PageFair. De asemenea, potrivit HubSpot, 64% din utilizatorii de programe pentru blocarea reclamelor fac asta pentru că ”reclamele sunt enervante și intruzive” – spun ei. Statistica nu se oprește aici și ea arată un fapt îngrijorător pentru branduri, pentru specialiștii de marketing …

IMGT8281

Studiu: Produsele promoționale, cel mai eficient motor de promovare

admin_perceptum Blog

Conform unui studiu realizat de Promotional Products Association International (PPAI), produsele promoționale sunt percepute de consumatori ca fiind cel mai eficient motor de publicitate. Acestea nu numai că permit mesajelor de brand să ajungă eficient la publicul țintă, dar duc vestea oricui vede produsul expus, folosit sau distribuit. Produsele prooționale sunt folosite zilnic, iar 83% din consumatori le folosesc mai …

proteste gratiere

Studiu: Decizia de cumpărare, influențată semnificativ de convingerile politice ale brandului

admin_perceptum Blog

Mai mult de jumătate dintre consumatori ar cumpăra sau ar evita un brand în funcție de poziția politică a acestuia. Alți 65% spun că nu vor achiziționa un produs sau serviciu dacă producătorul nu ia poziție cu privire la chestiuni publice importante. Concluziile sunt desprinse din raportul ”No brand’s Land”, al Edelman. “Ideologia domină conversația culturală. Pe glob, consumatorii își …

promovare-pe-internet

Regulamentul privind protecția datelor personale – sfaturi pentru companii

admin_perceptum Blog

În contextul creșterii accelerate a tehnologiilor de colectare a datelor, este esențial să înțelegem cum sunt definite datele personale în noile norme GDPR, care vor intra în vigoare începând cu luna mai a anului viitor: ”un nume, un număr de identificare, date de localizare, identitatea online, precum și unul sau mai mulți factori specifici legați de identitatea fizică, psihologică, genetică, …

uitat

Din primăvară, vei avea dreptul să fii uitat de motoarele de căutare

admin_perceptum Blog Leave a Comment

În 25 mai 2018 intră în vigoare Regulamentul UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR). Din acel moment, afacerile celor mai mari firme care activează în România vor fi influențate semnificativ, mai ales dacă acestea sunt multinaționale care operează cu date ale clienților sau cu baze de date în sens larg. Însă Regulamentul va …

call center

O autoritate de supraveghere va deveni, de la anul, EXTREM de importantă

admin_perceptum Blog Leave a Comment

Odată cu intrarea în vigoare a Regulamentului UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în prelucrarea datelor cu caracter personal – GDPR, autoritățile naționale în materie vor deveni extrem de importante. Ele vor monitoriza aplicarea GDPR pentru a proteja drepturile fundamentale ale individului în relație cu procesarea datelor sale private și pentru a facilita circulația liberă a datelor personale în interiorul …